dissabte, 21 de juliol del 2007

26. L'armariet dels jocs


Fa poc hem reestructurat alguns mobles del pis i he pogut destinar-ne un que quedava en desús per fer-lo servir d'armariet dels jocs. Tot i que no hi caben totes les capses que tinc, hi he posat els elements més preuats per tal que quedin més protegits del pas del temps.

Hi podeu veure:
  • banda esquerra
    • superior
      • regles de l'Advanced Squad Leader (ASL) (2a edició)
      • alguns escenaris de l'ASL
      • regles de l'Advanced Squad Leader (1a edició)
    • mig
      • escenaris i taules de l'ASL
      • ASL: Beyond Valor
      • ASL: Paratrooper
      • ASL: Yanks
      • ASL: Partisan!
      • ASL: West of Alamein
      • ASL: The last hurrah
      • ASL: Hollow legions
      • ASL: Code of Bushido
      • ASL: Gung ho!
      • ASL: Croix de guerre
    • inferior
      • ASL: Armies of oblivion
      • ASL: Operation Watchtower
      • ASL: Operation Veritable
      • ASL: tots els mapes geomòrfics
  • banda dreta
    • superior
      • Solitaire ASL
      • Hannibal: Rome vs Carthage
      • For the people
      • Geronimo
      • The republic of Rome
      • Third Reich (3a edició)
      • Third Reich (3a edició) [en tinc dos exemplars]
    • mig
      • Storm over Arnhem
      • Vietnam 1965-1975
      • The guns of August
      • Mosby's raiders
      • Guerilla
      • ASL action pack #1
      • ASL action pack #2
      • ASL HOB SS: No quarter no glory & Führer's firemen
      • Cold war
      • Twilight struggle
      • Reds!
      • Europa Universalis
    • inferior
      • ASL: A bridge too far
      • ASL: Blood ridge Tarawa
      • ASL: Kampfgruppe Peiper II
      • ASL: Kampfgruppe Peiper I
      • ASL: Pegasus bridge
      • ASL: Red barricades
      • Magic Realm
      • Flat top
Buf! Déu n'hi do!
Ara només em cal trobar el temps i la gent per jugar-hi!

2 comentaris:

matias ha dit...

carai tu, bon material tens!

(fins i tot un "area impulse": storm over arnhem. És bo?)

m'has picat, també hauré d'ensenyar el meu arsenal?
(millor no, faria pena)

Martí Cabré ha dit...

Doncs l'Storm over Arnhem no l'he arribat a jugar. És una llàstima!

El vaig comprar fa tres o quatre anys, em vaig llegir les regles i ja està. Ni tan sols l'he jugat en solitari. :-(

En fi, potser algun dia...

Dels que tinc a l'armariet tampoc he jugat al Vietnam ni al Guns of August (adquisicions recents per eBay) ni a l'Europa Universalis. Aquest últim perquè és un monster game que no pot ser jugat en solitari, i com que ja va sortir per ordinador (Europa Universalis, de la sèrie de Hearts of Iron, Victoria i Crusader Kings), doncs l'he gaudit per ordinador.

Si vols pots comentar quins jocs tens; no fa cap mal!