dissabte, 19 de febrer del 2011

214. Activitat al BGG

Últimament he decidit incrementar l'activitat social al BGG.

Hi estic registrat des del 2007 però fins ara m'havia limitat a fer-lo servir de base de dades. Hi he registrat tots els meus jocs i he anat apuntant totes les partides que he fet, recuperant dades dels últims anys de registres propis. Evidentment no tinc registres de gaires anys enrere.

També és un lloc practiquíssim per comentar dubtes sobre regles, a tots els nivells.

I ara que ja tinc fet tot això, he començat a escriure reviews de jocs, AAR de partides, cosetes així. Fins i tot dissenyar algun microbadge.

M'he posat les icones dels jocs jugats al perfil, les banderetes dels visitants (on encara no tenim IP catalan), he participat en un concurs, he enviat postals de Nadal, etc.

Això ha provocat que si en quatre anys d'ús havia rebut unes 800 recomanacions (unes 200 per any), ara en menys de tres mesos ja n'he rebut unes 400!

Crec que això és una mostra que el BGG és força més que una base de dades, és una enorme xarxa social de jugadors d'arreu del món i una via increïble per contactar amb persones que tenen la mateixa afició i amb les quals, gràcies a Internet (i a VASSAL i similars), avui pots compartir-hi estones, converses i partides.