dimarts, 11 de desembre del 2007

82. Per nadal, un regal de MMP

Fa 15 dies el vaig encarregar i , puntualment, el rebo a casa en un bonic sobre de paper (do not bend).

És "Target Arnhem: Across 6 bridges", el joc que MMP regala a tots els seus seguidors. Només has de pagar el cost de transport.


És un joc molt sencill, però diuen que està força bé. Té una durada d'unes 2 hores, i el recomanen per iniciar incautes en aquest món del wargame.






Les regles només són 2 pàgines.

El mapa ens presenta tota la zona on es va desenvolupar l'operació "Market Garden".

I les fitxes són poques i de bona qualitat.
Ja ho sabeu, si no tardeu massa, encara sou a temps de fer-li una comanda al vostre rei mag preferit.



2 comentaris:

Martí Cabré ha dit...

Eps, jo el tinc aquest joc, també el vaig encarregar per correu.

L'any passat hi vaig jugar en solitari i em va semblar molt ben fet: és senzill, per aprendre a fer anar un wargame, però alhora recrea molt i molt bé la campanya d'Arnhem.

El sistema de pèrdua de punts de les brigades o regiments, que es poden recuperar gastant punts de subministrament (mentre es conservi una ruta de subministres) simula molt bé la situació dels aliats, mentre que la situació alemanya de tallar com sigui la carretera i ocupar Arnhem es segueix igual.

Consell: el desplegament històric dels paracaigudistes es pot canviar i la sitaució aliada millora bastant si es planifica una mica millor...

Ruminahui ha dit...

Coincideixo amb en Martí. Molt bon mini-wargame. Ideal quan tens ganes de jugar un wargame però no tens gaire temps.

Malgrat el petit mapa i els pocs counters que té, està molt ben aconseguit i t'obliga a prendre decisions difícils. Com diu en Martí, val la pena experimentar amb disposicions inicials diferents dels paracaigudistes.